Program Amacı
Endüstriyel bir bilim olan Pazarlama, değişen pazar, rekabet ve tüketici davranışları karşısında, yeniden kurgulanmakta ve kuralları yeniden oluşturulmaktadır.
Özellikle de dijitalleşen dünyada pazarlamanın da dijitalleşmesi kaçınılmazdır. Bu eğitimde tüm bu dinamikler öğretilecek olup, sürdürülebilir rekabet avantajı, başarılı ürünler oluşturmak ve ortalamanın üzerinde kârlılık sağlamak için stratejik pazarlama yönetimin kuramlarını katılımcılara uygulamalarla benimsetmek hedeflenmiştir.
Programa Katılım Koşulları:
Pazarlama, perakende, mağazacılık, pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, kurumsal pazarlama, satış alanında çalışan ya da çalışmak isteyen, kendini yetiştirmek ve “Kurumsal Pazarlama ” sertifikası almak isteyen herkes programa katılabilir.
Program İçeriği:
1. Pazarlama Evrimi
2. Pazarlama 1,0-2,0-3,0-4,0
3. Pazar Araştırmaları
4. Pazarlama Karması
5. Pazarlama İle Satış Arasındaki Fark
6. Pazarlama Stratejileri
7. Yeni Ürün ve Hizmet Geliştirme
8. Kurumsal Yönetim
9. Kurumsal İletişim
10.Kurumsal İtibar Yönetimi
11.Dijital Pazarlama
12.Fiyat Stratejileri
13.Rekabet Stratejileri
14.Tanıtım ve Tutundurma Stratejileri
15.Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
16.Global Pazarlama
Eğitmenler:
Öğr. Gör. Hakan OKAY
4CEO Kurucusu
Onur TUĞMAN
Eğitmen- Marka ve İletişim Danışmanı
Ufuk Gül
Eğitmen